Klachtenprocedure
Bij klachten en geschillen over de uitvoering van trainings- of adviesopdrachten is het onze intentie om dit in overleg met de opdrachtgever op te lossen. Mocht u klachten hebben over de levering of over de dienstverlening dan verzoeken wij u vriendelijk deze klacht schriftelijk bij ons kenbaar te maken. Elke klacht behandelen wij vertrouwelijk en met de hoogst mogelijke prioriteit.1. Klachten kunnen schriftelijk (of per onderstaand formulier) worden ingediend bij:
KsH training & consulting
t.a.v. de Directeur
Postbus 76563
1070 HD Amsterdam
2. De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk aan u bevestigd.
3. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de Mw. Y. van Geest, directeur van KsH training & consulting.
4. De directeur van KsH training & consulting neemt direct na ontvangst van uw bericht contact met u op (uiterlijk binnen 14 dagen) om een afspraak met u te maken om de klacht te bespreken en om tot een goede oplossing te komen. Indien de klacht niet direct opgelost kan worden omdat aanvullend onderzoek of aanvullende informatie gewenst is dan wordt u daarvan binnen 14 dagen na dit gesprek op de hoogte gesteld door middel van een schriftelijk bericht met een toelichting over de reden hiervan en een indicatie over wanneer verwacht wordt dat hierover uitsluitsel gegeven kan worden.
5. Indien de opdrachtgever niet tevreden is met de afhandeling kan een beroep gedaan worden op : Mw. V. King zij is niet verbonden aan KsH training & consulting en derhalve een onafhankelijke derde. U kunt contact met haar opnemen via email. Na ontvangst van de melding wordt door haar binnen 2 weken contact met u opgenomen. Mw. King zal advies uitbrengen over de verdere afhandeling van de klacht.
6. Het advies van Mw. V. King is voor KsH training & consulting bindend en zal binnen 30 werkdagen worden opgevolgd.
7. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en gedurende een periode van 2 jaar bewaard.
Yvet van Geest is lid van NVO2, de Nederlandse vereniging van HRD professionals in ontwikkelen en opleiden.
Het NVO2-lid dient in de uitoefening van zijn beroep te handelen naar de inhoud en geest van de beroepscode.
Deze beroepscode omvat een dienstverlenende, professionele en persoonlijke verantwoordelijkheid. Download hier de beroepscode.
Ten behoeve van de handhaving van deze beroepscode kent NVO2 een Raad van Toezicht en een College van Beroep. Een ieder heeft het recht een klacht in te dienen bij de Raad van Toezicht over het niet naleven van deze beroepscode. (Raad van Toezicht, p/a NVO2, postbus 88, 3970 AB Driebergen)